Thursday, October 27, 2016

Kisah Puan xxx yang terjebak Highway scheme dan kehilangan lebih 150k seisi keluarga..,


Kita sama sama sebarkan untuk memberi kesedaran orang ramai..
Jangan ada yang tertipu lagi.
Shaari Anuar II
-----------------------------------------

Saya :
Salam Puan, terjebak skim cepat kaya ke

Puan xxx :
Wsalam
Ye
Sbb nya haiway group x ckp skim cepat kaya
Mula dia ckp saham harta tanah
Ada ssm ada koparasi
Yg kenal kan pn saudara
Saudara pn sama2 cetik ilmu saham
Org kata bagus kita pn kata bagus
Sbb minat sgt nk msuk saham
Konon nk bantu org tua kt kpg yg susah tp akhir nya betambah susah menanggung hutang
Berapa amout puan hilang?

24k
X termasuk kluarga

Saya :
Allahuakhbar..banyaknya puan..

Puan xxx :
Tu la
Sedih sgt
Ujiaan allah
Kalau ikut total keluarga puan, berapa RM? Kesemuanya

Lebih dr 150k
Sbb yg paling skit pun 3500
Seluruh keluarga ikut

Saya :
Ya Allah, sedihnya Puan..

Puan xxx :
Memang sedih shaari
Yg paling sedih org kpg ada yg mak ayah lumpuh niat nk berubat tp akhirnya jadi mcm ni
Akak rasa bersalah sgt sbb akak yg ajak

Saya :
Ya Allah semoga Allah ganti dengan saluran lain Puan..
Saya cukup2 simpati
Puan xxx :
Tu la niat nk blajar saham ni tp langsung x reti
Niat nk bantu org yg sama2 kena tipu
Ni la zawawi bin yas ceo haiway groupSa

No comments:

Post a Comment