Thursday, October 24, 2013

KERETA YANG HILANG..



ENTRI INI DARI FACEBOOK
Sharing..sambungan dari sharing no 3 tahun lepas, posting bawah bawah..
Untuk mereka yang sedang diuji dalam pelbagai cara..
Posting ini ada penawar..
Inilah kereta saya yang kena curi..
Bukannya cantik, sporty ataupon mewah..
Mula mula saya pon pelik..
Kenapa pencuri pilih kereta saya..
Rupa rupanya saya sedar, saya sedang diuji.
Apa saya buat, saya kerja lagi keras..
Kata orang, orang buat sales ni bila hilang kereta, seperti patah kaki..
Memang susah bila terpaksa berkongsi kereta denagn my wife...
Apa yang penting, Jangan mengalah atau putus asa..
Kerana saya YAKIN, Allah akan memberikan sesuatu Yang jauh lebih baik untuk saya..Yang penting saya TERUS MENCARI dan BERUSAHA..

Dan Kami menguji kamu dengan kesusahan dan kesenangan sebagai dugaan; dan kepada Kami-lah kamu semua akan dikembalikan. [Al-Anbiyaa’: 35]

No comments:

Post a Comment